29.7 C
Athens
June 20, 2021
Image default
AUTO

Το VW Project Trinity επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου

Η μελλοντική ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW παντρεύει τρεις διαφορετικούς κόσμους, μειώνει καθοριστικά τους χρόνους φόρτισης και ικανοποιεί το όραμα του group για φθηνά «έξυπνα» αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.

Η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της VW, όπως αποδεικνύεται και από την ακατάπαυστη επέκταση της οικογένειας ID.

Αυτή στελεχώνεται από τα ID.3, ID.4 (+ID.4 GTX) και το «κινεζικό» ID.6, ενώ σε μεταγενέστερο στάδιο θα συστηθούμε με τα μικρότερα ID.1, ID.2, όπως και το crossover ID.5.

Η εταιρεία από το Βόλφσμπουργκ «ποντάρει» πολλά στα παραπάνω μοντέλα, χωρίς, ωστόσο, αυτό να σημαίνει πως θα αποτελούν τους μοναδικούς εκπροσώπους της στην εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Όπως έχει καταστεί γνωστό, η VW ετοιμάζει και ένα μηδενικών εκπομπών ρύπων μοντέλο, το οποίο έχει χριστεί ως η μελλοντική ηλεκτρική ναυαρχίδα της, ορίζοντας νέα στάνταρ στους τομείς της ψηφιοποίησης, της φόρτισης, της αυτονομίας και των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης.

Προσώρας, το συγκεκριμένο επαναστατικό αυτοκίνητο, που έχει την κωδική ονομασία “Project Trinity” βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και θα λανσαριστεί το 2026.

Πριν από λίγες ώρες, είδαν το φως της δημοσιότητας νέα ενδιαφέροντα στοιχεία που μας προϊδεάζουν για όσα θα αντικρύσουμε στα μέσα της δεκαετίας.

Σύμφωνα, λοιπόν, με πληροφορίες η έκδοση παραγωγής του Trinity, θα συνιστά ένα υβρίδιο όχημα που θα «παντρεύει» τρεις διαφορετικούς κόσμους. Ειδικότερα, η ευρυχωρία και η απόσταση από το έδαφος θα παραπέμπουν σε SUV, η κλίση της οροφής και το τελείωμα του πίσω μέρος θα του προσδίδουν coupe προσωπικότητα, ενώ το μήκος του θα θυμίζει sedan.

Ουσιαστικά, το μήκος του θα είναι παρεμφερές με του ID.4 (4,58 m.), αλλά το ύψος θα είναι μικρότερο, προς όφελος της αεροδυναμικής απόδοσης.

Επιπροσθέτως, θα είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα του ομίλου VW που θα υιοθετήσουν την αρχιτεκτονική SSP (Scalable Systems Platform), η οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί σχεδόν από το 80% των μοντέλων του group.

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της εν λόγω πλατφόρμας –  συγκριτικά με τις υπάρχουσες MEB και PPE (ID.3 και Audi A6 e-tron αντίστοιχα) – είναι πως θα είναι συμβατή με μοντέλα ποικίλων διαστάσεων και θα βελτιώνει την αυτονομία τους, χαρίζοντάς τους έναν εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή.

Ακόμη, το Project Trinity θα εγκαινιάσει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, βάσει του οποίου τα μελλοντικά αυτοκίνητα θα προσφέρονται σε τυποποιημένη μορφή, με ελάχιστες δυνατότητες εξατομίκευσης (χρώμα, μέγεθος μπαταρίας και σχεδίαση των ζαντών). Η απλοποίηση του hardware θα επιτρέψει στη VW να ορίζει προσιτές τιμές, ενώ όσοι επιθυμούν να ξεκλειδώσουν νέες λειτουργίες (μέσω over-the-air αναβαθμίσεων) θα καλούνται να πληρώσουν ένα επιπλέον ποσό.

Υπενθυμίζεται πως το Trinity θα είναι ικανό για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 (μόλις ληφθεί έγκριση από τη νομοθεσία), κάτι που θα επιτρέπει στο μοντέλο να φρενάρει, να επιταχύνει και να αναλαμβάνει τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης αυτόνομα.

Όπως αναφέρει, τέλος, η VW, η φόρτιση του Trinity δεν θα διαρκεί περισσότερο από τη διαδικασία ανεφοδιασμού ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα της VW θα λανσαριστεί το 2026, με την τιμή του να είναι γύρω στα 35.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Volkswagen ID.4 είναι το World Car of the Year 2021

Πότε θα κυκλοφορήσουν τα VW ID.1 και ID.2;

Δοκιμή: VW Golf GTI Clubsport vs Megane Renault Sport Trophy

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Καύσιμο από ηφαίστεια ετοιμάζει η Koenigsegg!

report

Η Liberty Walk αγριεύει το Suzuki Jimny

report

Η Porsche βοήθησε στην κατασκευή της Mercedes-Benz 500 E (+video)

report

Toyota C-HR: Τεχνολογική υπεροχή σε πρωτοποριακή σχεδίαση

report

Ξεχάστε τα αυτοκίνητα! – Έρχονται τα smartphone με τροχούς

report

Πώς στρίβει υπό πίεση η λιμουζίνα της Lexus;

report