25.2 C
Athens
July 24, 2021
Image default
AUTO

Έτσι θα είναι η ηλεκτρική Mercedes G-Class

Η μετάβαση της Mercedes στο καθεστώς της ηλεκτροκίνησης επηρεάζει και τη G-Class. Ακολουθεί η ψηφιακή προσέγγιση της μηδενικών ρύπων, G-Class του μέλλοντος.

Απαράμιλλη πολυτέλεια και extreme off-road ικανότητες. Αυτό είναι το δίπτυχο στο οποίο βασίζονται από το 1979 όλες οι γενιές της Mercedes G-Class.

Με την ηλεκτροκίνηση, όμως, να διεισδύει σε κάθε πτυχή της αυτοκίνησης, το θηριώδες γερμανικό μοντέλο ετοιμάζεται να προσαρμοστεί ανάλογα. Μολονότι το λανσάρισμα μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης απέχει αρκετούς μήνες μακριά, η Mercedes ήδη έχει προλειάνει το έδαφος (από τον Απρίλιο) κατοχυρώνοντας τις εμπορικές ονομασίες EQG 560 και ΕQG 580.

Είχε προηγηθεί η επίσημη επιβεβαίωση δια στόματος Ola Kallenius, σε συνέντευξη στη γερμανική εφημερίδα Suddeutsche Zeitung: «Με την πλήρως ηλεκτρική EQG, η G (σ.σ. G-Class) αποκτά ένα δεύτερο σημείο αναφοράς», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.

Τις περισσότερες φορές η είδηση πως ένα μοντέλο θυσιάζει τα θερμικά μοτέρ στο βωμό της ηλεκτρικής ενέργειας σηκώνει θύελλα αντιδράσεων, με πολλούς να κάνουν λόγο για υπονόμευση της οδηγικής απόλαυσης. Στην περίπτωση, όμως, της EQG, οι φωνές δεν έχουν λόγο να είναι εξαγριωμένες. Αδιαμφισβήτητα το επικείμενο μοντέλο δεν θα παράγει τον σαγηνευτικό ήχο του V8. Αλλά μέχρι εκεί.

H G-Class δεν είναι από τα οχήματα που θα μας λείψει το θερμικό μοτέρ, καθώς αυτό που χρειάζεται είναι άφθονη ροπή. Και οι ηλεκτροκινητήρες διαθέτουν πλεόνασμα.

Σε επίπεδο εμφάνισης, προσώρας δεν υπάρχουν εικόνες ή στοιχεία που να μας προσφέρουν μια πρώτη γεύση. Το μοναδικό που θεωρούμε σίγουρο είναι πως η EQG θα έχει τετραγωνισμένο σχήμα, σεβόμενη το παρελθόν της.

Τα ίδια «πιστεύω» έχει και ο καλλιτέχνης “Sugar Design”, ο οποίος καταθέτει τη δική του πρόταση για την εμφάνιση του μοντέλου, μέσω δύο rendering φωτογραφιών.

Στο μπροστινό μέρος (βλ. την κεντρική εικόνα του άρθρου) έχει αντικατασταθεί η ανοιχτή μάσκα με μια κλειστή τύπου “Black Panel”, που ναι μεν δίνει μια πιο μοντέρνα εμφάνιση στο μοντέλο δεν αλλοιώνει, όμως τον χαρακτήρα της G-Class. Για το τελευταίο φροντίζουν οι κεντρικοί προβολείς που εξακολουθούν να είναι στρογγυλοί και τοποθετημένοι… εκεί που θα περίμενες. Ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και ενσωματώνει μεγάλους αεραγωγούς.

Πιο ριζοσπαστική είναι η εικόνα στο πίσω μέρος όπου διακρίνουμε κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα τα οποία ενώνονται μέσω μιας LED μπάρας. Ουσιαστικά ακολουθείται το ίδιο μοτίβο με αυτό της πρωτότυπης εκδοχής της EQT. Θετικές εντυπώσεις, τέλος, δημιουργεί η διχρωμία, και συγκεκριμένα η αρμονική συνύπαρξη χρυσού και μαύρου χρώματος.

Αναφορικά, τέλος, με το σύστημα πρόωσης, η Mercedes EQG 580 δεν αποκλείεται να ενσωματώνει το ίδιο κινητήριο σύνολο με την τετρακίνητη EQS. Η τελευταία «φορά» έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τα 523 PS και 855 Nm ροπής,

Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για λανσάρισμα του μοντέλου εντός του 2023. Η απόφαση, όμως, της Mercedes να επιταχύνει την ενεργειακή της μετάβαση, δεν αποκλείεται να επιφέρει την πρόωρη αποκάλυψη της ηλεκτρικής G-Class.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η νέα Mercedes G-Class 4×4 Squared… πιάστηκε στα πράσα

Mercedes G-Class: Κατασκευή υψηλής αντοχής (video)

H Mercedes-AMG GT R μετατρέπεται σε Speedster 850 ίππων (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Η RR Cullinan είναι η αγαπημένη των ΝΒΑers

report

Αν θέλετε να περνάτε απαρατήρητοι μην πάρετε το Manhart RQ 900

report

Πόσο προσιτά θα είναι τα ιπτάμενα αυτοκίνητα;

report

Ποιος τυχερός θα αποκτήσει την Porsche 928 του Tom Cruise στο «Risky Business»;

report

Jeep: Tο τέλος των diesel πλησιάζει

report

Audi RS Q e-tron: Με το βλέμμα στο Dakar (+video)

report