28.6 C
Athens
August 18, 2019
Image default
AUTO

Vehicle.Instrument, η νέα μονάδα λογισμικού της Volkswagen

Το δικό της λειτουργικό σύστημα, το οποίο και θα εφαρμόζουν στο μέλλον όλες οι μάρκες του ομίλου, θέλει να εξελίξει η Volkswagen και για αυτό το λόγο σκοπεύει να δημιουργήσει το δικό της ξεχωριστό τμήμα που θα ονομάζεται “Vehicle.Instrument”.

Η εξέλιξη λογισμικού και ακόμη περισσότερο λειτουργικού συστήματος είναι η πρόκληση που αναμένεται να αντιμετωπίσουν όλοι οι κατασκευταστές στο μέλλον και η Volkswagen το γνωρίζει καλά αυτό. Αυτός ίσως είναι και ο λόγος που είναι ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής που προχωρά στην δημιουργία ξεχωριστού τμήματος που θα ασχολείται αποκλειστικά με την εξέλιξη και εφαρμογή λογισμικού για χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία, σε μια προσπάθεια ομογενοποίησης και ολοκλήρωσης των συστημάτων για όλε τις μάρκες του ομίλου αλλά και οικονομιών κλίμακας.

Το νέο τμήμα “Vehicle.Instrument” αναμένεται να φιλοξενεί υπό τη σκέπη του περισσότερους από 5.000 ειδικούς (!) στην δημιουργία και εξέλιξη λογισμικού μέχρι και το 2025, από τους 500 που θα εργαστούν πάνω σε διάφορα ανάλογα mission φέτος. Η Volkswagen στοχεύει να ανεβάσει το λογισμικό που εξελίσσει η ίδια για τα οχήματά της από το 10% που βρίσκεται σήμερα σε τουλάχιστον 60% μέχρι το προαναφερθέν χρονικό όριο.

Ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα που οδηγούν τους Γερμανούς σε αυτή την κίνηση είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν σήμερα όλοι οι κατασκευαστές στην “σύνδεση” και αρμονική λειτουργία μεταξύ λογισμικού και υλισμικού. Για παράδειγμα σχεδόν 70 διαφορετικές μονάδες ελέγχου χρησιμοποιούν λογισμικό από 200 διαφορετικούς προμηθευτές (!) T-Spoiled, Aerton και Touareg και αυτές οι μονάδες πρέπει παράλληλα να επικοινωνούν και να συνεργάζονται αρμονικά και μεταξύ τους.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρίας, στο μέλλον θα υπάρχει μια ενιαία πλατφόρμα λογισμικού με όλες τις βασικές λειτουργίες για όλα τα οχήματα του ομίλου. Έτσι την εμφάνισή του θα κάνει το λειτουργικό σύστημα της VW, το “vw.os” το οποίο παράλληλα επιτρέπει στα οχήματα να επικοινωνούν με το Volkswagen Car Cloud. Από το 2025 όλα τα οχήματα του ομίλου θα χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο λειτουργικό και πρώτο από όλα θα είναι το ID.3 που θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.

“Είμαστε ειδικοί στις πλατφόρμες υλισμικού και θέλουμε να μεταφέρουμε αυτή την ικανότητα-επάρκεια που έχουμε και στην εξέλιξη λογισμικού.”, δηλώνει ο Christian Senger, μέλος του δ.σ. της Volkswagen και υπεύθυνος του τμήματος Ψηφιακού Αυτοκινήτου και Υπηρεσιών για το τμήμα Vehicle.Instrument. “Θα αναπτύξουμε λογισμικό με ομοιόμορφες βασικές λειτουργίες για όλες τις μάρκες μας και αυτό θα μας επιτρέψει να μειώσουμε δραστικά την πολυπλοκότητα. Στο μεσοδιάστημα, θα επωφεληθούμε και από τις οικονομίες κλίμακας για τον όμιλό μας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και θα μας οδηγήσει σε σημαντική περικοπή εξόδων”, προσθέτει ο Senger, ο οποίος μας προτρέπει να σκεφτούμε παράλληλα ότι στο μέλλον όλα τα οχήματα του ομίλου θα είναι συνδεδεμένα με τον χρήστη και το Cloud της VW όλη μέρα, κάθε μέρα και πως σε αυτά τα οχήματα θα προστίθενται και άλλα… 10 εκατ. τουλάχιστον κάθε χρόνο.

- -

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Infiniti: Η 30η επέτειος στο Pebble Seaside

report

Η Jaguar Land Rover δανείζεται πλατφόρμα της BMW

report

Mazda: Ετοιμάζει νέο Wankel με turbo

report

BMW M8 Competiton: Το νέο Security Automobile στο MotoGP

report

Επιβεβαίωση newsauto: Τέλος τα τεκμήρια διαβίωσης και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης

report

Σοκ! Η Γκάνα αποκτά εργοστάσια αυτοκινήτων

report