26.4 C
Athens
July 21, 2019
Image default
AUTO

Tα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα δοκιμάζουμε επί μήνες

Στα χέρια των δοκιμαστών του No1 αυτοκινητικού situation, και του πρώτου περιοδικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα… περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.

Πολλά διεκδικούν τον τίτλο του νικητή της αξιοπιστίας, αλλά ποια θα τα καταφέρουν;

Όπως και να έχει, το ότι οι συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, τολμούν να βάλουν τα προϊόντα τους σε αυτή τη σκληρή δοκιμασία, δείχνει τη σιγουριά που έχουν για το προϊόν του… Και αυτό από μόνο του λέει πολλά για τα παρακάτω αυτοκίνητα!

Σημειώστε πως την απαιτητική δοκιμασία των δοκιμών μεγάλης διάρκειας έχουν υποστεί και αυτοκίνητα της Honda, της Audi (η μόνη top rate εταιρεία προς το παρόν) και της Suzuki…

Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τα Lengthy Term αυτοκίνητα που βρίσκονται αυτή την εποχή στη διαδικασία μακράς δοκιμής από τους δοκιμαστές του CAR και του NewsAuto:

OPEL CROSSLAND X 1.2 T AUTO

Hρθε στις 28 Μαΐου του 2019 με 1.000 km. Τώρα έχει 6.030 km, Κατανάλωση: 7,4 lt/100 km

Τον προηγούμενο μήνα ένα νέο μέλος προστέθηκε στον στόλο των μοντέλων μακράς διαρκείας του CAR, το Opel Crossland X 1.2 T. Βασικός στόχος του είναι η διαφοροποίησή του από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας των κόμπακτ crossover, παρέχοντας αυξημένη χρηστικότητα, δίχως ωστόσο να χάσει τον νεανικό του χαρακτήρα. Στον δρόμο πατά σε ένα πολύ καλό πλαίσιο που του εξασφαλίζει οδική συμπεριφορά ανάλογη μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Παρ’ όλα, στον τομέα των επιδόσεων αυτά θα περιμέναμε κάτι καλύτερο από το 3κύλινδρο σύνολο των 1,2 lt, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις ρεπρίζ, όπως και την κατανάλωση. Ευελπιστούμε ότι είναι θέμα χρόνου να ρίξουμε την τελευταία περαιτέρω, όταν δηλαδή εναρμονιστούμε με τα «θέλω» του. Μέχρι τότε, να προσθέσουμε πως ξεκίνησαν ήδη οι περιοδείες του στην Ελλάδα, με πρώτο σταθμό τη Λευκάδα.

VW TIGUAN 1.5 TSI EVO ACT

Ηρθε στις 15 Μαΐου του 2019 με 2.321 km. Τώρα έχει 4.800 km. Κατανάλωση: 7,7 lt/100 km

Mιλώντας για το VW Tiguan 1.5 TSI EVO ACT, δεν χρειάζεται παρά μόνο μια μικρή βόλτα για να διαπιστώσουμε ότι το γερμανικό SUV μπορεί να σε κατακτήσει αμέσως. Είναι εμφανέστατη η αίσθηση ότι όλα δουλεύουν για τον οδηγό: η θέση οδήγησης βολεύει απόλυτα ακόμα και αυτούς που ξεπερνούν τον μ.ο. ύψους, τα όργανα είναι ευδιάκριτα και όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι εκεί που πρέπει. Μπορεί να μην έχει τους χώρους ενός στέισον βάγκον για να φορτώνονται τα ποδήλατα των παιδιών ή τα κρατήματα μιας σπορ κατασκευής, αλλά είναι ένα μοντέλο που ικανοποιεί με το παραπάνω τις ανάγκες για ασφαλή και άνετη μετακίνηση.

NISSAN MICRA 1.0 IG-T 100 PS

Ηρθε στις 3 Μαΐου του 2019 με 3.875 km. Τώρα έχει 5.307 km. Κατανάλωση: 6,2 lt/100 km

To Micra 1.0 IG-T έχει ήδη αναλάβει τον ρόλο του μέσου απόδρασης, καλοκαίρι γαρ, και μάλιστα με ιδιαίτερη επιτυχία. Μέχρι τώρα τα πάντα δουλεύουν ρολόι, πράγμα αναμενόμενο, αφού είναι γνωστή η αξιοπιστία της ιαπωνικής μάρκας. Σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά, είναι εμφανής η ροπή του αυτοκινήτου προς την άνεση, με τις μαλακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων και την μάλλον αναμενόμενα μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Ακόμα κι έτσι, όμως, κανείς δεν μπορεί να παραγνωρίσει τους 100PS, που του δίνουν αυτομάτως επιπλέον πόντους από τη σπιρτάδα του 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα.

CITROËN C3 AIRCROSS 1.2 PURETECH 110

Hρθε στις 15 Φεβρουαρίου του 2019 με 3.290 km. Τώρα έχει 7.800 km. Κατανάλωση: 7,9 lt/100 km

Μετά από τέσσερις μήνες συμβίωσης με το γαλλικόcrossover μοντέλο της Citroën, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού. Το C3 Aircross αποτέλεσε ένα πολύ πρακτικό αυτοκίνητο με μεγάλους και έξυπνους χώρους που μας έλυσαν τα χέρια, ενώ αντίστοιχα θετικά κρίθηκε και η οδήγησή του. Και πώς όχι, καθώς ήταν ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο με πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων και εξαιρετική στη λειτουργία της ανάρτηση. Στα αρνητικά να σημειώσουμε μονάχα τη σχετικά υψηλή κατανάλωση καυσίμου, που δύσκολα κατέβηκε από τα 7,0 lt/100 km.

PEUGEOT 2008 1.6 BLUE HDI

Ηρθε στις 9 Μαρτίου του 2018 με 17.980 km. Τώρα έχει 38.320 km. Κατανάλωση: 6,1 lt/100 km

Προσπαθώντας να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες του περιοδικού, όπως το όχημα υποστήριξης στις φωτογραφικές παραγωγές, το «δικό μας» Peugeot 2008 κάλυψε πάνω από 3.000 km για τον μήνα Ιούνιο χωρίς κανένα πρόβλημα. Τουναντίον, εξακολουθεί να προσφέρει χαρακτηριστική άνεση στη μετακίνηση επιβατών και αποσκευών, συνδυαζόμενη με αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, ακόμα και υπό πίεση ο πετρελαιοκινητήρας BlueHDI των 1,6 lt με απόδοση 120 PS και 30,6 kgm ροπής κατανάλωσε μόλις 6,3 lt/100 km.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Hyundai: Νέα προηγμένα συστήματα ασφαλείας

report

Στρατιωτικό G-Class στο e-bay

report

Η Ford παρουσιάζει το μικρότερο αγροτικό φορτηγό

report

H 50η επέτειος από την προσσελήνωση μέσα από το πρίσμα της Nissan

report

Μία BMW M5 Competitors για την Αστυνομία της Αυστραλίας

report

Jaguar MkII Το αυτοκίνητο των… κακών

report