16.1 C
Athens
November 20, 2019
Image default
AUTO

SVOLT: Εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη!

Η κινεζική εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες για να προμηθεύσει με μπαταρίες Γερμανούς και Γάλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Ένας κατασκευαστής μπαταριών από την Κίνα που ξεκίνησε από την Huge Wall Motor στην Κίνα σχεδιάζει την πρώτη του υπερπόντια βιομηχανική βάση στην Ευρώπη.

Ο λόγος για την SVOLT Energy Skills, η οποία έγινε ανεξάρτητη το 2018, και σχεδιάζει να κατασκευάσει τη δική της βάση σε μια ευρωπαϊκή χώρα η οποία διαθέτει ερευνητικό κέντρο και εργοστάσια για υλικά μπαταρίας, με αρχική χωρητικότητα 20 GWh, δήλωσε ο γενικός διευθυντής SVOLT Yang Hongxin στο Reuters.

Οι επενδύσεις θα ξεπεράσουν τα 2,24 δισ. δολάρια ανέφερε ο Yang. Στο πλαίσιο αυτό, η SVOLT σκοπεύει να επιδιώξει να αντλήσει άμεσα 145 εκατ. δολάρια φέτος και θα αντλήσει περισσότερα κεφάλαια για τη στήριξη των κατασκευών.

Η παραγωγική δυναμικότητα έως το 2025 θα είναι περίπου 24 GWh, δήλωσε ο ανώτερος αξιωματούχος της SVOLT, Cao Fubiao. Ο πρώτος πελάτης του εργοστασίου θα είναι η Huge Wall ενώ η SVOLT βρίσκεται σε συνομιλίες για να προμηθεύσει «γερμανούς και γάλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων», δήλωσε ο Cao.

Η ευρωπαϊκή μονάδα θα προστεθεί στο πρώτο εργοστάσιο της SVOLT στην Changzhou με αρχική ισχύ 12 GWh και στο τέλος θα υπερβεί τα 70 GWh.

«Σχεδιάζουμε να έχουμε πέντε βάσεις παραγωγής παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά θα χρειαστεί χρόνος. Το παγκόσμιο σχέδιο είναι να φτάσει δυναμικότητα 100 GWh έως το 2025» δήλωσε ο Yang.

Η SVOLT ανακοίνωσε επίσης ότι έχει κάνει «καλή πρόοδο» στην ανάπτυξη μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου χωρίς κοβάλτιο καθώς στόχος των παραγωγών μπαταριών είναι να μειώσουν στο ελάχιστο τη χρήση του ακριβού και ολοένα και πιο σπάνιου ορυκτού.

Η κίνηση έρχεται σε μια στιγμή όπου οι ασιατικοί κατασκευαστές συσσωρευτών εμβαθύνουν τη συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη, όπου τα περιορισμένα μέσα κατασκευής των μπαταριών που τροφοδοτούν τα ηλεκτρικά οχήματα προκαλούν ανησυχία για υπερβολική εξάρτηση από τους κατασκευαστές από την Ασία.

Επίσης η Contemporary Amperex Skills Co. Ltd (CATL) που είναι κατασκευαστής κινεζικών μπαταριών έχει ξεκινήσει τις εργασίες για τη δημιουργία εργοστασίου 14 GWh στη Γερμανία με την οποία θα προμηθεύει με μπαταρίες τη BMW.

Η CATL αναγνωρίστηκε επίσης ως στρατηγικός εταίρος από τον όμιλο Volkswagen όταν η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι θα αγοράσει μπαταρίες αξίας 50 δισ. ευρώ.

Η VW κατονόμασε τους εταίρους της που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την SK Innovation της Νότιας Κορέας,  την LG Chem και Samsung SDI, καθώς και τη σουηδική εταιρεία Northvolt.

Η Huge Wall υπέγραψε επίσης μια συμφωνία με την BMW για την κατασκευή ηλεκτρικών Mini στην Κίνα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Ferrari GTC4 Grand Lusso: Η τετράθυρη Ferrari

report

Αυτά είναι τα νέα διόδια στην Εγνατία Οδό – Αναλυτικό κόστος

report

Αποκλειστικό! Από ΚΤΕΟ θα περνούν κάθε χρόνο τα παλαιά αυτοκίνητα

report

Τι πραγματικά συνέβη στην πιο όμορφη γυναίκα που έζησε ποτέ

report

Οδηγούμε στην Ιταλία τις ανανεωμένες Alfa Romeo Giulia και Stelvio

report

Μεγάλη τύχη για τη Γερμανία η απόφαση της Tesla!

report