25.7 C
Athens
August 15, 2020
Image default
AUTO

H εκπληκτική Aston Martin DBX των 542 ίππων αποκαλύφθηκε

Μετά από μήνες ανάπτυξης και δοκιμών, η πολυαναμενόμενη Aston Martin DBX παρουσιάστηκε επίσημα στο Πεκίνο Το πρώτο SUV στα 106 χρόνια της πολυτελούς Αγγλικής εταιρίας, συνδυάζει τις επιδόσεις και την δυναμική των sportscars με τις εκτός δρόμου ικανότητες κίνησης.

Τον Σεπτέμβριο, η Aston Martin επιβεβαίωσε πως και η DBX θα κινείται από τον V8 4000 κ.εκ. twin-turbo της AMG με τους 542 ίππους και 700 Nm ροπής. Είναι η ίδια οχτακύλινδρη μονάδα, που χρησιμοποιείται για να κινήσει τις Vantage και DB11 αλλά λίγο πιο ενισχυμένη. Το 0-100 έρχεται σε 4,5 δευτερόλεπτα και το SUV φτάνει στην τελική των 291 χλμ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο (με μετατροπέα ροπής) εννέα ταχυτήτων, με τετρακίνηση ενεργών διαφορικών μεταξύ των οποίων ένα κεντρικό διαφορικό και ένα πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που διανέμει ηλεκτρονικά την ροπή μεταξύ των τροχών.

Όπως δείχνουν οι επίσημες φωτογραφίες, η DBX είναι κάτι πολύ κομψή. Μπροστά, είναι άμεσα αναγνωρίσιμη χάρη στην μεγάλη «μάσκα» και τους οβάλ σχήματος προβολείς. Υπάρχει επίσης ένα ζευγάρι ορθογώνια LED φώτα ημέρας στις γωνίες, του αμαξώματος. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο του σχεδιασμού είναι πως η Aston Martin DBX, έχει μαύρο κάτω μέρος (πίσω διαχύτης, εμπρός προφυλακτήρας και πλευρικές ποδιές), συμβάλλοντας έτσι στην (οπτική) μείωση του ύψους. Στο πίσω μέρος, οι σχεδιαστές της μάρκας πήραν έμπνευση από την Vantage για τα LED πίσω φώτα τα οποία διατρέχουν ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου. Υπάρχουν επίσης δύο spoiler (ένα στο πίσω μέρος ένα στην οροφή).

Στο εσωτερικό, είναι σαφές ότι η Aston Martin προβάλει την παράδοση στην πολυτέλεια και την σημασία στην λεπτομέρεια, που δείχνει σε όλη την γκάμα των μοντέλων της. Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται το τιμόνι με τις τρεις ακτίνες (με δερμάτινη nappa επένδυση) και πίσω του είναι τα paddles αλλαγής ταχυτήτων. Όπως είναι φυσικό ο πίνακας οργάνων ελέγχου είναι ψηφιακός (οθόνη 12,3 ιντσών) ενώ μια μεγάλη οθόνη αφής 10,25 ιντσών που χρησιμοποιείται για το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας κυριαρχεί σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και της κονσόλας. Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή του εσωτερικού της DBX είναι η «γέφυρα» στην κεντρική κονσόλα που οριοθετεί την κεντρική κονσόλα χωρίς να περιορίζει την χωρητικότητά της. Υπάρχει επίσης μια πανοραμική γυάλινη οροφή, premium δέρμα στις περισσότερες επιφάνειες, και επένδυση στα καθίσματα από δέρμα nappa και Alcantara.

Η DBX ζυγίζει 2.245 κιλά και έρχεται στάνταρ με ενεργητική αερανάρτηση (προσαρμόζεται στον τύπο οδήγησης και τις συνθήκες του δρόμου) η οποία χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κλίσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Αυτό σημαίνει ότι το ύψος οδήγησης της DBX μπορεί να αυξηθεί κατά 45 mm ή να μειωθεί κατά 50 mm ανάλογα με το έδαφος.

Μιλώντας για το αυτοκίνητο, ο διευθύνων σύμβουλος της Andy Martin, Andy Palmer, δήλωσε ότι: «Το DBX είναι ένα αυτοκίνητο που θα δώσει σε πολλούς ανθρώπους την πρώτη τους εμπειρία στην ιδιοκτησία της Aston Martin. Ως εκ τούτου, πρέπει να ακολουθεί τις βασικές αξίες που έχουν τα σπορ αυτοκίνητα μας».  Οι τιμές του πρώτου SUV της Aston Martin  ξεκινούν από τα 193.500 ευρώ στην Γερμανία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Ιαπωνική βελτιωτική «αγριεύει» τη Mercedes-Benz GLE Coupe

report

Ο Ελληνικός Στρατός με 10.000 νέα θωρακισμένα Ελληνικής κατασκευής!

report

Ο πρωτότυπος τρόπος φόρτισης των υβριδικών Skoda

report

Συνεργασία ΔΕΠΑ – Autohellas Hertz για την προώθηση του φυσικού αερίου

report

Νέο ηλεκτρικό SUV από την Lexus

report

ΕΕ: «Κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές CO2»

report