18.9 C
Athens
September 21, 2019
Image default
TECH

«Crash test» Sms VS Email!

SMS ή e-mail; Ποιο είναι το καλύτερο εργαλείο μηνυμάτων; Σε μια αγορά στην οποία οι
έξυπνες κινητές συσκευές είναι πια ο απόλυτος πρωταγωνιστής, θα έλεγε κανείς
ότι το παραπάνω δίλημμα είναι ένας… ευχάριστος πονοκέφαλος για όσους αναζητούν
το πιο αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας, ιδιαίτερα για επαγγελματικούς
σκοπούς.

Και μπορεί μια «διπλωματική» αλλά ταυτόχρονα σωστή απάντηση στο
ερώτημα να είναι ότι μία πλήρης καμπάνια οφείλει να αξιοποιεί με τον καλύτερο
τρόπο όλα τα διαθέσιμα κανάλια, ωστόσο είναι χρήσιμο να δούμε τα αποτελέσματα
αυτού του άτυπου «crash test», που κρύβουν ενδιαφέρουσες εκπλήξεις…

Κατ’ αρχάς ένα πολύ
ενδιαφέρον στοιχείο για τη στάση των καταναλωτών/χρηστών έναντι των μηνυμάτων
που λαμβάνουν είναι πως είτε πρόκειται για SMS είτε για e-mail, περισσότεροι
από το 73% επιλέγουν να μην διαγραφούν από τη λίστα παραληπτών των μηνυμάτων,
ενώ περίπου το 60% χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνά τους για να ενημερώνονται
για προσφορές και προωθητικές ενέργειες (στοιχεία έρευνας της SMSAPI).

Πώς μπορεί, όμως, η επικοινωνία με τον καταναλωτή να είναι πραγματικά προσωπική, άμεση και γρήγορη;

Μήνυμα στο… λεπτό!

Τα πλεονεκτήματατουSMSως εργαλείου marketing
είναι πολλάσε σύγκριση με το –αναμφίβολα πολύτιμο– εργαλείο του e-mail.
Ξεκινούν, δε, από την ίδια τη συμβατότητα του μέσου με τις συσκευές των καταναλωτών,
καθώς παρότι τα smartphones κερδίζουν συνεχώς

έδαφος και μερίδιο αγοράς μεταξύ των κινητών
τηλεφώνων, ωστόσο ένα μεγάλο μέρος των συσκευών παγκοσμίως(το οποίο έφτανε το
60% έως και πριν από μόλις 5 χρόνια) δεν είναι smartphones και άρα δεν μπορούν
να συνδεθούν στο διαδίκτυο και να λάβουν e-mail, την ώρα που το σύνολο των
κινητών τηλεφώνων μπορούν να λάβουν SMS.

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα ποσοστά
ανταπόκρισης των καταναλωτών στα μηνύματα που λαμβάνουν με μαζική αλληλογραφία,
τα οποία ξεπερνούν το 90% για τα SMS ανεξαρτήτως κλάδου που προωθούν,την ώρα
που για τα e-mail περιορίζονται λίγο πάνω από το 20% και μάλιστα με σημαντικές
διακυμάνσεις ανάλογα με τον κλάδο που αφορούν, καθώς για συγκεκριμένους κλάδους
τα ποσοστά μετά βίας ξεπερνούν το 10%.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή, ωστόσο, είναι η μέση ταχύτητα
ανταπόκρισης στη λήψη ενός μηνύματος, καθώς ένα e-mail μπορεί να ανοιχτεί
από τον παραλήπτη σε χρόνο που μπορεί να ξεπεράσει και τις 6,5 ώρες, τη στιγμή
που ο αντίστοιχος χρόνος για το SMS είναι κάτι λιγότερο από 1 λεπτό!

Το περιεχόμενο

Παραδοσιακά ισχυρό χαρτί του e-mail είναι το περιεχόμενο του μηνύματος, καθώς μπορεί να περιέχει φωτογραφίες,
ενώ δεν υπόκειται στον περιορισμό των 160 χαρακτήρων κειμένου που ισχύει για τα
μηνύματα SMS. Ωστόσο, και το περιεχόμενο των SMS είναι πλέον όλο και περισσότερο προσωποποιημένο και ελκυστικό για τον
παραλήπτη, καθώς πέρα από ηλεκτρονικούς συνδέσμους (links) που μπορεί να περιέχει, υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζεται η ταυτότητα
του αποστολέα και όχι απλώς ένας αριθμός, ενώ και ο περιορισμός των 160
χαρακτήρων κειμένου συνήθως βοηθά το περιεχόμενο να είναι σύντομο, στοχευμένο
και να μην κουράζει ή αποπροσανατολίζει τον παραλήπτη. Παράλληλα, ο παραλήπτης
έχει τη δυνατότητα να απαντήσει στο SMS που λαμβάνει,
όπως ακριβώς συμβαίνει και με το e-mail.

Ο σωστός τρόπος…

Είναι ξεκάθαρο ότι όλα τα κανάλια
επικοινωνίας έχουν πλεονεκτήματα και αδυναμίες. Γι’ αυτό, άλλωστε, η πιο
πετυχημένη «συνταγή»για αποτελεσματικές ενέργειες marketing είναι ο
επιδέξιος συνδυασμός τους σε μια συνεκτική δράση. Ωστόσο, είναι επίσης ξεκάθαρο
πως όταν στόχος είναιη μέγιστη εμβέλεια και η υψηλότερη δυνατή ταχύτητα, το SMSείναι ένα πανίσχυρο «όπλο» στη μάχη της επικοινωνίας. Ένα όπλο, όμως, που για να λειτουργήσει σωστά
πρέπει και να χρησιμοποιηθεί σωστά:με το κατάλληλο περιεχόμενο,
τη σωστή

στόχευση και, φυσικά, τηναπόλυτη συμμόρφωση με τις οδηγίες σχετικά με το
περιεχόμενο και τις απαραίτητες άδειες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα.

Αυτό εξασφαλίζει η συνεργασία με έναν αξιόπιστο και έμπειρο συνεργάτη όπως
η SMSAPI, η
οποία με δυνατότητααποστολής έως και 7
εκατ.
SMS ανά ώρα και συνολικά 990 εκατ. SMS το 2018 πρωτοπορεί στην επικοινωνία μέσω SMS,
αξιοποιώντας 12 χρόνια εμπειρίας και
συνεργασίας με περισσότερους από 7.000
ικανοποιημένους πελάτες
.

Αν
επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες τουSMS marketing ή
θέλετε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες SMS απολύτως συμβατές με τις σχετικές
οδηγίες και κανονισμούς, μπορείτε ναεπισκεφτείτε την ελληνική
έκδοση του website της SMSAPI.

The post «Crash test» Sms VS Email! appeared first on telecomsnews.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Τα μυστικά του A13 Bionic επεξεργαστή των iPhone 11/Pro και τι τον κάνει να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό

NEWSROOM

iOS 13 | Δείτε μερικά από τα καλύτερα χαρακτηριστικά και αλλαγές της νέας αυτής έκδοσης

NEWSROOM

Θα πρέπει να εγκαταστήσετε την iOS 13 σήμερα ή να κάνετε λίγο υπομονή για την iOS 13.1;

NEWSROOM

Η Globalsat εισέρχεται στο χώρο του Internet of Things (IoT)

NEWSROOM

iPhone 11, iPhone 11 Pro & iPhone 11 Pro Max: Προ-παραγγελίες σε COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟ

NEWSROOM

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που διέπραττε απάτες με παροχή υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης

NEWSROOM