29.3 C
Athens
June 25, 2022
Image default
AUTO

Anoris T i-Size: Το ασφαλέστερο παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου

Το κάθισμα αυτοκινήτου με φόρα προς τα εμπρός Anoris T i-Size βραβεύτηκε ως το ασφαλέστερο παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου που έχει περάσει ποτέ απο δοκιμές στην κατηγορία του, σύμφωνα με τους γερμανικoύς οργανισμούς Stiftung Warentest και ADAC.

Το κάθισμα αυτοκινήτου Anoris T i-Size με ενσωματωμένο Full body αερόσακο πέτυχε την καλύτερη βαθμολογία δοκιμής που δόθηκε ποτέ σε παιδικό κάθισμα.

Το πρώτο κάθισμα με ενσωματωμένο Full body αερόσακο έλαβε την καλύτερη διάκριση που έχει δοθεί ποτέ, για στην κατηγορία «νηπιακή – παιδική ηλικία» αποσπώντας μια άνευ προηγουμένου συνολική βαθμολογία 1,5 καθώς και κορυφαία βαθμολογία 0,9 στην ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης και 1,2 στη συνολική κατηγορία «ασφάλεια».

Πριν από περίπου 15 έτη, ο ιδρυτής της Cybex Martin Pos ξεκίνησε να χτίζει το όραμα του για ένα παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου με φορά προς τα εμπρός, που να προσφέρει τη μέγιστη προστασία στο παιδί.

Για δεκαετίες, οι αερόσακοι αποτελούν ένα μέσο μέγιστης ασφαλείας που διαθέτουν όλα τα οχήματα με στόχο την προστασία των ενηλίκων από σοβαρούς τραυματισμούς σε περίπτωση ατυχήματος.

«Η προστασία των παιδιών αποτελούσε πάντα πρόκληση για όλους τους γονείς. Σε σύγκριση με το σώμα, το κεφάλι τους είναι μεγάλο και βαρύ και δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως, λέει ο επικεφαλής ανάπτυξης» Franz Peleska και πρόσθεσε: «Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, το παιδί προστατεύεται από τη μεγάλη επιφάνεια του αερόσακου και κρατιέται εντός της ζώνης ασφαλείας του καθίσματος πριν συμβεί οποιαδήποτε σοβαρή μετατόπιση προς τα εμπρός. Και πάνω από όλα, οι ευαίσθητες περιοχές στο κεφάλι και τον αυχένα παραμένουν άψογα προστατευμένες».

Τα αποτελέσματα των δοκιμών αποδεικνύουν τα πλεονεκτήματα της καινοτομίας του αερόσακου με το Cybex Anoris T i-Size να λαμβάνει την καλύτερη απόδοση ακόμη και σε σύγκριση με τα συμβατικά καθίσματα με φορά προς τα πίσω. Η πραγματική βαθμολογία δοκιμών για την απόδοση σύγκρουσης από τα ADAC, ΟAMTC, Stiftung Warentest και TCS ήταν 0,9 – μια βαθμολογία που δεν είχε ξαναδωθεί ποτέ για κανένα κάθισμα μέχρι και σήμερα.

Ασφαλή και άνετα ταξίδια – με προσανατολισμό προς τα εμπρός

Χάρη στο σχεδιασμό του Anoris T i-Size, με φορά προς τα εμπρός, οι γονείς μπορούν να αλληλεπιδρούν πλήρως με τα παιδιά τους, βλέποντας και επικοινωνώντας μαζί τους μέσω του καθρέφτη, παρατηρώντας την κατάσταση του παιδιού χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους.

Επιπλέον, η άνεση που προσφέρει το Anoris T i-Size το καθιστά ιδανικό για μεγαλύτερες διαδρομές με αυτοκίνητο, προσφέροντας επαρκή ελευθερία κινήσεων ακόμη και για μεγαλύτερα παιδιά έως 6 ετών (2 χρόνια περισσότερο από ένα αντίστοιχο συμβατικό παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου) .

Ακόμη και σε ταξίδια που διαρκούν πολλές ώρες, τα μεγαλύτερα παιδιά έχουν χώρο να τεντώσουν τα πόδια τους χωρίς να αισθάνονται ότι περιορόζονται. Το Anoris T i-Size είναι εύκολο στην εγκατάσταση και οι γονείς μπορούν να είναι σίγουροι για την επιτυχημένη προσαρμογή του στο αυτοκίνητο, χάρη στις ενδείξεις LED και τις ειδοποιήσεις που εμφανίζονται στην οθόνη.

Επιπλέον, ο βοηθός ασφαλείας που υπάρχει στο κάθισμα ενημερώνει τους γονείς εάν δεν έχει κουμπώσει καλά ο μηχανισμός ασφαλείας κατά την ασφάλιση του παιδιού στο κάθισμα αυτοκινήτου.

Το κάθισμα αυτοκινήτου Αnoris– που αναπτύχθηκε σύμφωνα με τον κανονισμό UN R129/03 – είναι κατάλληλο για παιδιά ύψους από 76 εκατοστά. Ωστόσο, προσαρμόζεται εύκολα καθώς το παιδί μεγαλώνει μέχρι την ηλικία των έξι ετών ή 115 εκατοστά ύψος και μέγιστο βάρος τα 21 κιλά. Οι γονείς μπορούν να προσαρμόσουν το κάθισμα σε τρεις άνετες θέσεις, έτσι ώστε τα παιδιά να κοιμούνται εύκολα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Cybex Anoris T i-Size: Παιδικό κάθισμα με αερόσακο (+video)

PALLAS G i-Size: Μέγιστη ασφάλεια, καθώς το παιδί μεγαλώνει

Από το μαιευτήριο στο σπίτι: Πώς γίνεται;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Ξεκινάει διαφημίσεις η Tesla…

report

Θα αγοράζατε ποτέ… λευκή Ferrari Enzo;

report

Toyota Car Care: Φροντίδα πάντα δίπλα σου

report

Ford Ranger Raptor: Θηρίο που δεν συμβιβάζεται

report

Η BMW φιλοδοξεί να ρίξει το κόστος των μπαταριών

report

Γιατί ο Elon Musk σκέφτεται να διαφημίζει την Tesla;

report