20.7 C
Athens
November 15, 2019
Image default
AUTO

Υβριδικό Audi A6 με 367 ίππους και κατανάλωση 2,1 λίτρα

Δεν πρόκειται για λάθος ή αναγραμματισμό η Audi χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία για να δώσει μεγαλύτερες επιδόσεις, μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότερους ρύπους.

Το Audi A6 με τον δίλιτρο TFSI κινητήρα συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 105 kW και φυσικά κίνηση quattro. Η συνδυαστική απόδοση των δύο μοτέρ είναι 367 ίπποι και η αυτονομία με τον ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 53 χιλιόμετρα. Η Audi επεκτείνει συνεχώς την γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της: Πέντε αυτοκίνητα με plug-in υβριδικό σύστημα κάνουν το ντεμπούτο τους στο δεύτερο εξάμηνο του 2019 και ξεκινούν από την μεσαία κατηγορία και φτάνουν ως την κατηγορία πολυτελείας. Η Audi προσφέρει επίσης υβριδικές εκδόσεις στα A7, A8, Q5 και Q7. Όλα φέρουν το λογότυπο “TFSI e”. Το A6 55 TFSI e quattro ξεκινά αυτήν την κίνηση. Όπως όλα τα υβριδικά μοντέλα, συνδυάζει δύο κινητήρες για να επιτύχει απόδοση 367 ίππων.

Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας του, 2.0 TFSI, προσφέρει 252 ίππους. Ο ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο επτατάχυτο S tronic, έχει μέγιστη απόδοση 105 kW. Η μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος, αποθηκεύει ενέργεια 14,1 kWh. Είναι ενσωματωμένη έτσι στο χώρο ώστε το πορτ μπαγκάζ να προσφέρει επίπεδο και άνετο χώρο αποσκευών.

Το A6 TFSI e 55 quattro επιταχύνει από 0 σε 100 σε 5,6 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ. Σε καθαρά ηλεκτρική ισχύ, φτάνει μια τελική ταχύτητα 135 χλμ. Η ηλεκτρική περιοχή του, μετρούμενη σύμφωνα με τη διαδικασία WLTP, είναι έως 53 χιλιόμετρα. Η ιδέα του Audi A6 55 TFSI e quattro  έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής οδήγησης ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές και σχεδόν χωρίς ήχο. Μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των τριών τρόπων οδήγησης «EV» για ηλεκτροκίνηση, «Hybrid» για τον αποτελεσματικό συνδυασμό και των δύο τύπων κίνησης και «Hold» για τη διατήρηση της διαθέσιμης ηλεκτρικής ενέργειας ανά πάσα στιγμή.

Σε λειτουργία «υβριδικού», εξασφαλίζεται η μέγιστη απόδοση και το σύστημα «προσπαθεί» να χρησιμοποιεί όσο δυνατό περισσότερο την ηλεκτροκίνηση. Ελέγχει το σύστημα μετάδοσης κίνησης έτσι ώστε το τελευταίο στάδιο της διαδρομής (αν είναι προεπιλεγμένη στο GPS) να καλύπτεται με ηλεκτρική λειτουργία. Η μπαταρία φορτίζεται εκ των προτέρων μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης όπου χρειάζεται. Το σύστημα χρησιμοποιεί επίσης μεγάλο αριθμό πληροφοριών, όπως πλοήγηση, συμβάντα διαδικτυακής κυκλοφορίας, στυλ οδηγού και αισθητήρες οχημάτων όπως η κάμερα και το ραντάρ. Οι πελάτες μπορούν να φορτίζουν το Audi A6 55 TFSI e quattro σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης μέχρι την απόδοση των 7,4 kW χρησιμοποιώντας το καλώδιο που παρέχεται και χρειάζονται περίπου δύο και μισή ώρες για να επαναφορτιστεί μια κενή μπαταρία υψηλής τάσης.

- -

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Η ηλεκτροκίνηση άμεση προτεραιότητα της κυβέρνησης

report

Η δυναμική γκάμα της Mazda στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ Anytime 2019 (video)

report

Πρώτα στοιχεία για την ηλεκτρική Ford Mustang

report

Ποια χώρα αυξάνει το όριο ταχύτητας στα 150 km/h;

report

Οι Άραβες ετοίμασαν hypercar με 1.200 άλογα

report

Η Αθήνα στις χειρότερες πόλεις του κόσμου για να οδηγείς!

report