22.3 C
Athens
July 18, 2019
Image default
AUTO

Το Skoda Scala και με φυσικό αέριο

Έτοιμο για διάθεση στις αγορές είναι το νέο Scala G-TEC που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG) και θα συμπληρώσει ιδανικά τη γκάμα του νέου μοντέλου της Skoda.

Με τρεις δεξαμενές αποθήκευσης φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 13,8 kg και ένα μικρό (9 λίτρων) ντεπόζιτο βενζίνης, το νέο Skoda Scala G-TEC υπόσχεται ακόμα πιο οικονομικές μετακινήσεις. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, η αυτονομία του αυτοκινήτου με το συνδυασμό των δύο καυσίμων, φτάνει τα 630 χιλιόμετρα, νούμερο αρκετά εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς πως στην προκειμένη περίπτωση, ο κινητήρας που χρησιμοποιείται είναι ο τρικύλινδρος 1.000άρης.

Σε αντίθεση με το Octavia G-TEC στο οποίο βρίσκουμε κάτω από το εμπρός καπό τον κινητήρα των 1,5 λίτρων, στο Scala η επιλογή είναι ο μικρότερος βενζινοκινητήρας της γκάμας που αποδίδει 90 ίππους και 16,3 kgm ροπής. Με τα στοιχεία εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως η έκδοση αυτή του μοντέλου δεν έχει εστίαση στις επιδόσεις αλλά απευθύνεται σε όσους θέλουν το μέγιστο της οικονομίας, με δεδομένο και το πολύ πιο φθηνό σε κόστος φυσικό αέριο (0,834€/kg).

Ταυτόχρονα με τη διατήρηση της οικονομίας των μετακινήσεων στα καλύτερα δυνατά επίπεδα, με το φυσικό αέριο περιορίζονται και οι εκπομπές ρύπων. Αναλύοντας την αυτονομία του Scala G-TEC ανά καύσιμο, βρίσκουμε πως με το CNG το μοντέλο μπορεί να καλύψει 410 χιλιόμετρα, ενώ με τη βενζίνη προστίθενται 220 χιλιόμετρα επιπλέον. Η διάθεση του μοντέλου στις Ευρωπαϊκές αγορές, αναμένεται να ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2019.

- -

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Toyota: Στρατηγική συνεργασία με την CATL

report

H Aston Martin DBX θα έχει Drift Mode

report

Συνεργασία Renault και JMCG για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

report

Ανανεώσεις ουσίας για τα Skoda Karoq και Kodiaq

report

Λαθρέμπορος αυτοκινήτων ο Kim Jong-Un

report

Μια Giulia Quadrifoglio ισχυρότερη από Ferrari 488 GTB

report