17.9 C
Athens
October 19, 2019
Image default
AUTO

Το Skoda Scala και με φυσικό αέριο

Έτοιμο για διάθεση στις αγορές είναι το νέο Scala G-TEC που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG) και θα συμπληρώσει ιδανικά τη γκάμα του νέου μοντέλου της Skoda.

Με τρεις δεξαμενές αποθήκευσης φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 13,8 kg και ένα μικρό (9 λίτρων) ντεπόζιτο βενζίνης, το νέο Skoda Scala G-TEC υπόσχεται ακόμα πιο οικονομικές μετακινήσεις. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, η αυτονομία του αυτοκινήτου με το συνδυασμό των δύο καυσίμων, φτάνει τα 630 χιλιόμετρα, νούμερο αρκετά εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς πως στην προκειμένη περίπτωση, ο κινητήρας που χρησιμοποιείται είναι ο τρικύλινδρος 1.000άρης.

Σε αντίθεση με το Octavia G-TEC στο οποίο βρίσκουμε κάτω από το εμπρός καπό τον κινητήρα των 1,5 λίτρων, στο Scala η επιλογή είναι ο μικρότερος βενζινοκινητήρας της γκάμας που αποδίδει 90 ίππους και 16,3 kgm ροπής. Με τα στοιχεία εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως η έκδοση αυτή του μοντέλου δεν έχει εστίαση στις επιδόσεις αλλά απευθύνεται σε όσους θέλουν το μέγιστο της οικονομίας, με δεδομένο και το πολύ πιο φθηνό σε κόστος φυσικό αέριο (0,834€/kg).

Ταυτόχρονα με τη διατήρηση της οικονομίας των μετακινήσεων στα καλύτερα δυνατά επίπεδα, με το φυσικό αέριο περιορίζονται και οι εκπομπές ρύπων. Αναλύοντας την αυτονομία του Scala G-TEC ανά καύσιμο, βρίσκουμε πως με το CNG το μοντέλο μπορεί να καλύψει 410 χιλιόμετρα, ενώ με τη βενζίνη προστίθενται 220 χιλιόμετρα επιπλέον. Η διάθεση του μοντέλου στις Ευρωπαϊκές αγορές, αναμένεται να ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2019.

- -

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Το MINI John Cooper Works GP του 2020 θα αποδίδει 306 PS

report

Στα σκαριά η μελλοντική Porsche Macan EV;

report

Σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα παρέδωσε η Skoda μέσα στο 2019

report

Συμφωνία για το Brexit – Υψηλό 10ετίας για τις μετοχές της Tata Motors!

report

Ολυμπία Οδός: Εργασίες για το αναλογικό σύστημα χρέωσης διοδίων!

report

Hyundai iMax N Drift Bus: Το απόλυτο Van για ντριφτ (video)

report