26.3 C
Athens
July 7, 2020
Image default
AUTO

Το premium σεντάν της Citroen για το 2021

Η Citroën ετοιμάζει εδώ και καιρό το πρώτο της νέο παγκόσμιο μοντέλο sedan, καθώς η μάρκα επιδιώκει να επαναφέρει τον διάδοχο του C6 ως τη ναυαρχίδα της.

Τα saloon έχουν επιβιώσει την τελευταία δεκαετία στην Ευρώπη, αλλά η γαλλική εταιρεία θέλει επίσης να αυξήσει την παρουσία της και σε άλλες χώρες – κυρίως στην Κίνα – εκεί όπου τα σεντάν ξεπερνούν σε ζήτηση τα SUV. Το επερχόμενο μοντέλο, το οποίο θα φτάσει στα τέλη του 2021, οραματίστηκε από το Cxperience concept του 2016, το οποίο είχε παρόμοιες διαστάσεις με το παλιό C6 και χρησιμοποίησε έναν κινητήρα βενζίνης με ηλεκτρικό plug-in hybrid σύστημα.

To φουτουριστικό πρωτότυπο υιοθέτησε επίσης την τεχνολογία Advanced Comfort της Citroën, η οποία έκτοτε συνόδευσε τα C4 Cactus και C5 Aircross. Λαμβάνοντας υπόψη την εστίαση της Citroën στην άνεση, καθώς και τη δημοτικότητα της στην Κίνα, η συγκεκριμένη τεχνολογία σκοπεύει να «τονίσει το συναίσθημα γαλήνης, άνεσης και ηρεμίας», οπότε αναπόφευκτα θα τη δούμε και στο νέο sedan. Πιο συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνει μια διάταξη ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushion που υπόσχεται να δώσει στο γαλλικό αυτοκίνητο κύλιση «μαγικού χαλιού».

Το saloon θα πατά στην ίδια πλατφόρμα EMP2 με τα αδέλφια του, το Peugeot 508 και το νέο DS 9. Όπως και αυτά, θα προσφέρεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και ένα plug-in hybrid σύστημα που μπορεί να αποδώσει ηλεκτρικά περισσότερα από 63 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Αν και δεν έχει σχεδιαστεί για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η πλατφόρμα EMP2 πιστεύεται ότι είναι προσαρμόσιμη. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Citroën Vincent Cobée επιβεβαίωσε ότι το sallon δεν θα λανσαριστεί με πλήρως ηλεκτρική έκδοση, ωστόσο, αυτή αναμένεται να είναι διαθέσιμη εγκαίρως, δεδομένης της ζήτησης οχημάτων μηδενικών εκπομπών στην Κίνα. Το στυλ του νέου αυτοκινήτου θα ποικίλλει στις χώρες που θα πωληθεί ώστε να ταιριάζει στις τοπικές προτιμήσεις, εξήγησε ο Cobée.

Είπε: «Πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ παγκόσμιας πραγματικότητας και προσαρμογής σε κάθε χώρα. Στην Κίνα ζητούν περισσότερο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, περισσότερο χρώμιο και άλλα στοιχεία. Το πρόσωπο του αυτοκινήτου απαιτείται να διαβεβαιώνει πως κάνατε τη σωστή επιλογή. Είναι μια ιδέα εξαιρετικά δύσκολη για τους ξένους. Υπάρχει ιδιαίτερη ζήτηση στην κινεζική αγορά, εκεί πρέπει να τροποποιήσουμε προφυλακτήρες, προβολείς, χρώμιο κτλ.

- -

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Ξεκίνησε η μεταφορά των «βασιλικών» αυτοκινήτων

report

Το νέο ψηφιακό κλειδί της Apple

report

Ένα ξεχωριστό Ford GT Roadster σε δημοπρασία

report

Ineos Grenadier: Το αντί-Defender

report

Απότομη-πτώση 56% στις πωλήσεις νέων ΙΧ στις ΗΠΑ!

report

Κατασκευάστηκε η πρώτη Aston Martin DB5 Goldfinger Continuation (+video)

report