32.1 C
Athens
August 12, 2020
Image default
TECH

Το σκληρό πρέσινγκ των κολοσσών στο Facebook και τι αποτέλεσμα αναμένεται να έχει

Το-σκληρό-πρέσινγκ-των-κολοσσών-στο-facebook-και-τι-αποτέλεσμα-αναμένεται-να-έχει

Ολοένα και περισσότεροι είναι πλέον οι μεγάλοι παίκτες που μποϊκοτάρουν διαφημιστικά τον κολοσσό της κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας ρίγη ανατριχίλας στον Mark Zuckerberg.

Ήταν η Unilever, μετά η Coca-Cola και τώρα μιλάμε για σωστή ομοβροντία, καθώς στη λίστα των εταιριών που έχουν κόψει τις διαφημιστικές δαπάνες στο Facebook περιλαμβάνονται πια οι Microsoft, Starbucks, Ben & Jerry’s, North Face, Patagonia, Target, Honda, Hershey και Verizon!

Τι είναι όμως το #StopHateforProfit και γιατί στοχεύει το Facebook; Το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του αντιμετωπίζει ένα οργανωμένο μποϊκοτάζ, που ξεκίνησε την 1η Ιουλίου και περιλαμβάνει τους πολύ μεγάλους παίκτες της διαφημιστικής δαπάνης.

Εταιρίες-κολοσσοί από διάφορους κλάδους δεν σταματάνε απλώς τις διαφημίσεις στο Facebook για έναν μήνα, τον Ιούλιο, αλλά κάποιες, όπως η Target, «θα επαναξιολογήσουμε τα σχέδιά μας για το υπόλοιπο της χρονιάς».

Τι ζητάνε όλοι αυτοί; Να πάρει πραγματικά, αποτελεσματικά και με μετρήσιμες συνέπειες μέτρα ώστε να μειωθεί δραστικά η προώθηση του μίσους, της προπαγάνδας, του ρατσισμού, των fake news και της δυσφήμησης.

Το σκληρό πρέσινγκ των κολοσσών στο Facebook και τι αποτέλεσμα αναμένεται να έχει appeared first on telecomsnews.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Επιβατηγό αεροσκάφος με ταχύτητα τριπλάσια του ήχου σχεδιάζει η Virgin Galactic

NEWSROOM

Το νέο Smartphone TCL10 SE έφτασε αποκλειστικά σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ!

NEWSROOM

Η Caviar ανακοίνωσε το πανάκριβο SpaceX limited edition iPhone 12 | Βίντεο

NEWSROOM

What Happened review

NEWSROOM

Δείτε το iPhone 12 Flip concept βίντεο

NEWSROOM

Ο επερχόμενος A14 επεξεργαστής των iPhone 12 θα είναι 40% πιο γρήγορος σε σύγκριση με τον A13

NEWSROOM