25.8 C
Athens
June 25, 2019
Image default
AUTO

Πώς λειτουργεί το Exercise Key της Jaguar-Land Rover

Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε στην παραλία και απολαμβάνετε το αγαπημένο σας surfing ή ότι προπονείστε με το ποδήλατό σας σε κάποια έρημη διαδρομή. 

(*Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Όσοι ασχολούνται με δραστηριότητες που απαιτούν ειδικό εξοπλισμό (για παράδειγμα, μια στολή) είναι σχεδόν σίγουρο πως έχουν αντιμετωπίσει κάποιες πρακτικές δυσκολίες, όπως το πού θα αφήσουν τα κλειδιά του αυτοκινήτου όταν πρόκειται να βραχούν ή όταν η στολή που φορούν δεν έχει τσέπες.

Το Exercise Key της Jaguar Land Rover έχει σχεδιαστεί για να δώσει τη λύση σε αντίστοιχες περιπτώσεις, εξασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο είναι κλειδωμένο με το κλειδί σε ασφαλές σημείο. Πρόκειται για ένα ειδικά κατασκευασμένο βραχιόλι που επιτρέπει στον χρήστη να ελέγχει τη λειτουργία των κλειδαριών χωρίς να έχει πάνω του τα κλειδιά του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια, τα κλειδιά βρίσκονται κρυμμένα μέσα στο αυτοκίνητο. Το βραχιόλι παρουσιάστηκε αρχικά στην Jaguar F-Tempo και πλέον είναι διαθέσιμο για τα περισσότερα μοντέλα της JLR, ενώ είναι αδιάβροχο και ανθεκτικό σε χτυπήματα.

Διαθέτει έναν πομπό που είναι συντονισμένος με το σύστημα ασύρματου ελέγχου των κλειδαριών. Από τη στιγμή που θα βγει από το αυτοκίνητο -με όλες τις πόρτες κλειστές- ο χρήστης του Exercise Key μπορεί εντός 30 δευτερολέπτων να φέρει τον καρπό του χεριού του με το βραχιόλι μπροστά από τον ειδικό αισθητήρα ώστε το αυτοκίνητο να κλειδώσει. Στη συνέχεια μπορεί να απολαύσει χωρίς άγχος την αγαπημένη του δραστηριότητα και κατά την επιστροφή του αρκεί να αγγίξει τη χειρολαβή ώστε να ενεργοποιήσει τον αισθητήρα του αυτοκινήτου και στη συνέχεια να τοποθετήσει το βραχιόλι μπροστά σε αυτόν ώστε να ξεκλειδώσει. Τόσο απλά…

ΤΕΛΙΚΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ;

Φυσικά.. Πρόκειται για μια αρκετά απλή τεχνολογία που όμως θα αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε όσους προτιμούν τέτοιου είδους δραστηριότητες. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ακολουθήσετε τη σωστή σειρά ενεργειών ώστε να είστε σίγουροι ότι το αυτοκίνητο και ότι πολύτιμο έχετε μέσα σε αυτό είναι ασφαλή.

Εκ των έσω

Σκεπτόμενη δύναμη Ο ειδικός στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης της BMW, Elmar Frickenstein,μας εξηγεί την υπολογιστική δύναμη που χρειάζονται τα αυτόνομα οχήματα

> Η ΑΥΤΌΝΟΜΗ ΟΔΉΓΗΣΗ είναι μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχουν γίνει στην ιστορία της αυτοκίνησης, καθώς μεταφέρει την ευθύνη από τον άνθρωπο στις μηχανές. Όλο αυτό δημιουργεί την ανάγκη επαναδιαπραγμάτευσης της προσέγγισης που έχουμε σε πολλά πράγματα. Μπροστά στην αυτόνομη οδήγηση ο εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων και η διαδοχή των συμβατικών θερμικών κινητήρων είναι αντικειμενικά κάτι πολύ απλό. Χρειάζεται, επομένως, πάρα πολλή δουλειά και έρευνα επάνω στο συγκεκριμένο κομμάτι.

> ΕΧΟΥΜΕ πάνω από 1.300 μηχανικούς που ασχολούνται με την αυτόνομη οδήγηση. Οι περισσότεροι ασχολούνται με την ανάπτυξη λογισμικού και συνεργάζονται στενά με όλους τους εξωτερικούς συνεργάτες. Συνολικά, στο πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης εργάζονται σχεδόν 1.800 άνθρωποι πάνω σε 500 αυτοκίνητα. Το κέντρο συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων βρίσκεται πολύ κοντά στις εγκαταστάσεις μας, καθώς είναι αδύνατο να φορτωθεί ένας τόσο μεγάλος όγκος δεδομένων σε κάποιο«σύννεφο». Σκεφτείτε πως σε μια οκτάωρη βάρδια συλλέγουμε σχεδόν 30 terabytes, οπότε αντιλαμβάνεστε πόση ώρα θα χρειαζόταν για να τα κατεβάσουμε από μια απομακρυσμένη βάση δεδομένων.

> ΤΟ 95%των δοκιμών γίνονται σε υπολογιστή και μόλις το 5% σε φυσικό περιβάλλον. Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι χρειαζόμαστε εξαιρετικά μεγάλη υπολογιστική δύναμη. Το κέντρο μας έχει περισσότερα από 100.000 τερματικά και 200 terabytes μνήμης. Είναι κάτι μοναδικό για την BMWαλλά και για όλη την αυτοκινητοβιομηχανία .

> ΚΑΘΕ ΔΥΟ εβδομάδες φορτώνουμε στα αυτοκίνητά μας νέο λογισμικό και τα δοκιμάζουμε. Είναι πραγματικά θαυμάσιο ότι διαπιστώνουμε σημαντικές διαφορές από τη μία εβδομάδα στην επόμενη. Κάποιες φορές,για παράδειγμα, τα αυτοκίνητα αποκτούν αρκετά δυναμικό χαρακτήρα και αυτό φαίνεται από το γεγονός πως πραγματοποιούν πολλές αλλαγές λωρίδας. Όμως αντικειμενικά δεν θέλεις ένα αυτόνομο αυτοκίνητο να είναι δυναμικό, οπότε αλλάζουμε τις παραμέτρους του λογισμικού και την επόμενη φορά βλέπουμε πως η επιθετικότητα έχει υποχωρήσει.

> ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ καλό ότι μπορούμε να φέρουμε εις πέρας μια τόσο δύσκολη αποστολή και να προσφέρουμε περισσότερη ευκολία στους πελάτες μας. Πολλοί, για παράδειγμα, δεν θέλουν να ασχολούνται με την οδήγηση όταν υπάρχει μποτιλιάρισμα. Το επόμενο μεγάλο βήμα θα είναι το Traffic Pilot, που θα προσφέρει αυτονομία Επιπέδου 3, κάτι που σημαίνει πως σε συγκεκριμένες συνθήκες το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινείται χωρίς καμία παρέμβαση του οδηγού.

> ΘΑ ΠΡΟΣΦΈΡΟΥΜΕ αυτή την τεχνολογία στην BMW iNext, το 2021. ΗiNext θα είναι το αυτοκίνητο που θα επιδεικνύει την πραγματική δυναμική της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να έχουμε τελειοποιήσει όλη τη σχετική τεχνολογία μέσα στα επόμενα δυόμισι χρόνια.

Πηγή: Automobile

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Μια Ferrari 599 GTB με μόλις 250 δολάρια

report

Η Ford μετατρέπει τα πλαστικά μπουκάλια σε μοκέτες

report

Σκέψεις για διατήρηση του ΤΤ από την Audi

report

Πωλείται χωρίς μοτέρ μονοθέσιο BMW-Sauber της F1

report

Νέος Ποινικός Κώδικας: Ποιες είναι οι ποινές για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων

report

Αττική Οδός: “Η νέα τιμή των διοδίων είναι χαμηλότερη από το επιτρεπόμενο όριο”

report