17.7 C
Athens
October 20, 2019
Image default
AUTO

Ποιο μοντέλο κέρδισε την αγορά της Ρωσίας τον Σεπτέμβριο

Η πιθανή αύξηση του τέλους χρήσης στα οχήματα μπορεί να προκαλέσει μείωση των πωλήσεων.

Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Ρωσία αναμένεται να μειωθούν κατά 2,2% σε 1,76 εκατομμύρια μονάδες, δήλωσε η Ένωση Ευρωπαϊκών Επιχειρήσεων (AEB).

Η Ένωση είχε αρχικά προβλέψει τη ζήτηση να ανέλθει σε 1,87 εκατομμύρια μονάδες φέτος από 1,80 εκατομμύρια οχήματα το 2018, αλλά αναθεώρησε τον Ιούλιο τις προβλέψεις της επισημαίνοντας ότι η ανάπτυξη της αγοράς στο σύνολο του έτους 2019 δεν είναι πλέον ρεαλιστικό σενάριο.

Επίσης προβλέπει ότι μια επιπλέον αύξηση του τέλους χρήσης θα μπορούσε να καταστείλει τη ζήτηση στην αγορά. Ο φόρος έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις δαπάνες ανακύκλωσης στο τέλος της ζωής του οχήματος.

Από το 2014, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έπρεπε να πληρώσουν το τέλος χρήσης τόσο για τα οχήματα που συναρμολογούνται στη Ρωσία όσο και για τα οχήματα που εισάγονται στη χώρα, ωστόσο για τα οχήματα που κατασκευάζονται εντός της χώρας η κυβέρνηση επιστρέφει το συγκεκριμένο Τέλος.

«Το αβέβαιο στοιχείο εδώ είναι η πιθανότητα μιας άλλης σημαντικής αύξησης του τέλους χρήσης για το 2020, όπως αναμένεται να συζητηθεί από την κυβέρνηση», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Schreiber, αναφερόμενος στις νέες προβλέψεις πωλήσεων του 2019.

«Εάν υιοθετηθεί μια τέτοια απόφαση, θα προσθέσει ένα άλλο ερωτηματικό πάνω στις μακροπρόθεσμες προοπτικές της ρωσικής αγοράς αυτοκινήτων στο σύνολό της. Ωστόσο, οι βραχυπρόθεσμες πωλήσεις εισαγόμενων αυτοκινήτων ενδέχεται να λάβουν τεχνητή .»

Οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη Ρωσία υποχώρησαν 0,2% σε σύγκριση με το Σεπτέμβριο σε 157.129 μονάδες, γεγονός που δεν αποτελεί «κακό αποτέλεσμα εξαιτίας των αρνητικών επιδόσεων της αγοράς τους τελευταίους μήνες», επισήμανε η AEB.

Άνοδος της Renault

Μεταξύ των νικητών στις πωλήσεις για Σεπτεμβρίου ήταν η Renault η οποία σημείωσε άνοδο 28% με οδηγό το Logan. Να τονίσουμε πως το Logan στη Ρωσία πωλείται ως Renault ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη διατίθενται ως Dacia.

Η Lada, που αποτελεί και την κορυφαία μάρκα της Ρωσίας, είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται μόλις κατά 1% όπως επίσης και η δεύτερη εταιρεία που δεν είναι άλλη από την Kia

Οι πωλήσεις της Hyundai παρέμειναν αμετάβλητες ενώ αντίθετα η Toyota είχε έναν κακό μήνα, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 16%, όπως και η Skoda, της οποίας ο όγκος μειώθηκε κατά  6%, και της Nissan κατά 5%.

Μέχρι το Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις στη Ρωσία υποχώρησαν 2% καθώς ανήλθαν σε 1,27 εκατομμύρια οχήματα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Το Ford Transit είναι έτοιμο για διακοπές!

report

“Καυτή” έκδοση για το νέο Toyota C-HR

report

Επίσημη παρουσίαση: Νέα BMW Σειράς 2 Gran Coupe (+video)

report

Η Subaru αναστέλλει την παραγωγή της…λόγω τυφώνα

report

Η Ferrari SF90 Stradale σε δοκιμές εξέλιξης (video)

report

Διαγωνισμός: Ένα 3ήμερο με VW Tiguan

report