20.9 C
Athens
June 3, 2020
Image default
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξενοδοχεία: Τι αλλάζει για τους πελάτες από ρεσεψιόν και δωμάτια ως τις παραλίες

Αντιμέτωποι με συνθήκες που δεν έχουν αντιμετωπίσει στο παρελθόν θα βρεθούν οι επισκέπτες των ξενοδοχειακών καταλυμάτων το φετινό καλοκαίρι, όπως προκύπτει από τα πρωτόκολλα που παρουσίασε το υπουργείο Τουρισμού.

Σε μεγάλο βαθμό αυτά αφορούν την εσωτερική οργάνωση των ξενοδοχείων, ωστόσο συνεπάγονται και ουσιαστικές αλλαγές στην καθημερινότητα των πελατών.

Ετσι με βάση όσα ανακοινώθηκαν:

Στη ρεσεψιόν:

• Για τη διατήρηση αποστάσεων το κατάλυμα εφαρμόζει κατάλληλη διαμόρφωση της υποδοχής (reception desk), προσθήκη επιδαπέδιας σήμανσης σε απόσταση δύο μέτρων όπου θα στέκεται ο πελάτης /κατάλληλη σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων και ορθή διαχείριση της ουράς με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.

• Αποφυγή συνωστισμού κατά το check-in/check-out – τήρηση αποστάσεων

• Συνιστάται η χρήση ηλεκτρονικών εναλλακτικών για το check in-check out (πχ mobileconcierge, χρήση tablets που μπορούν να απολυμανθούν μετά από κάθε χρήση).

• Εξέταση δυνατότητας check-in σε υπαίθριο χώρο

• Συνιστάται η ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής (αποδοχή μετρητών σε εξαιρετικές περιπτώσεις), η ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων.

• Απολύμανση των key cards –τοποθέτησή τους σε ειδικό δοχείο προς απολύμανση.

• Διεύρυνση διάρκειας check-out και check-in μεταξύ των διαμονών (check out μέχρι τις 11.00 πμ και check in από τις 3.00 μμ). Η μεταβολή αυτή της χρονικής διάρκειας που μεσολαβεί μεταξύ κάθε check in και check out είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνεται επιμελώς, καθώς και ότι ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.

Στα δωμάτια προβλέπεται:

• Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών, της βραδινής ετοιμασίας παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.

• Για τις αναχωρήσεις, δυνατότητα επιλογής μεταξύ 2 πρωτοκόλλων:

1. κανονικός καθαρισμός και αναμονή 24 ωρών πριν το δωμάτιο διατεθεί σε πελάτη ή

2. σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση (π.χ. με ατμοκαθαριστή) στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.

• Συνιστάται η απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων (μαξιλαριών, κλινοσκεπασμάτων)

• Συνιστάται η απομάκρυνση κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης όπως μενού, περιοδικά κλπ.

• Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού

Πισίνες, ντους και παραλίες

Λειτουργία σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

• Εσωτερικές κολυμβητικές δεξαμενές: Δεν επιτρέπεται η λειτουργία των εσωτερικών κολυμβητικών δεξαμενών

Ντους: Αυτά που εξυπηρετούν τις εγκαταστάσεις υδάτων αναψυχής συνιστάται να διαχωρίζονται με αδιαφανές διαχωριστικό έτσι ώστε να καθίσταται δυνατό το αποτελεσματικό λούσιμο των κολυμβητών πριν να εισέλθουν στη κολυμβητική δεξαμενή. Ισχυρή σύσταση και έμφαση στην ενημέρωση των πελατών με σχετική σήμανση για χρήση των καταιωνιστήρων πριν και μετά τη χρήση της κολυμβητικής δεξαμενής. Συνιστάται να παρέχονται από το κατάλυμα τα απαραίτητα (π.χ. σαπούνι, αφρόλουτρο, κτλ.), καθώς επίσης και υγρό αντισηπτικό κατά την είσοδο στους καταιωνιστήρες.

Αριθμός λουομένων: ο μέγιστος συνολικός αριθμός των εισερχομένων εντός της δεξαμενής κάθε στιγμή δεν θα είναι μεγαλύτερος από έναν λουόμενο ανά 5 m2 επιφανείας νερού.

Τήρηση απόστασης: η διάταξη των καθισμάτων (ξαπλώστρες, καρέκλες, πουφ, σεζλόνγκ, κτλ.) θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε η απόσταση μεταξύ των ακρότερων σημείων των καθισμάτων δυο ατόμων που βρίσκονται σε δύο διαφορετικές ομπρέλες ή δύο ατόμων που διαμένουν σε διαφορετικό δωμάτιο, να είναι τουλάχιστον 2 μέτρα σε κάθε κατεύθυνση.

• Συνιστάται η χρήση υλικών ή κάλυψη αντικειμένων με υλικά που επιδέχονται αποτελεσματικής απολύμανσης στα καθίσματα, τα τραπέζια, τα κουτιά φύλαξης προσωπικών αντικειμένων, τα κουμπιά ειδοποίησης του προσωπικού και στους τιμοκαταλόγους.

• Μετά από κάθε αλλαγή πελατών θα πρέπει να απολυμαίνονται τα καθίσματα, τα τραπεζάκια, τα κουτιά φύλαξης προσωπικών αντικειμένων, οι τιμοκατάλογοι και κάθε άλλο αντικείμενο το οποίο θα χρησιμοποιήσει ο επόμενος πελάτης.

• Συνιστάται η προσφορά πετσετών που θα καλύπτουν το σύνολο της επιφάνειας και απολύμανση κάθε ξαπλώστρας/καθίσματος μετά από κάθε χρήση. Συνιστάται η απομάκρυνση υφασμάτινων επιφανειών από τις ξαπλώστρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Πότε πληρώνονται τα επιδόματα των 534 ευρώ για το Μάιο

NEWSROOM

Ποιες εταιρίες διακρίθηκαν στα Tourism Awards 2020

NEWSROOM

Υφεση 6% και εκτίναξη του ελληνικού χρέους βλέπει η UBS

NEWSROOM

EE: Νέοι κανόνες για την υγεία στους χώρους εργασίας

NEWSROOM

Ανοίγει 15 Ιουνίου η πλατφόρμα για το επίδομα παιδιού

NEWSROOM

Θεοχάρης: Ασκηση ετοιμότητας η πτήση από Ντόχα

NEWSROOM