30.8 C
Athens
July 4, 2020
Image default
AUTO

Νέο Hyundai Santa Fe για πρώτη φορά και PHEV

Το Santa Fe, το μεγάλο SUV της Hyundai, ανανεώνεται για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία και αποκτά νέο plug-in hybrid σύστημα για πρώτη φορά στη μέχρι τώρα πορεία του.

Η ανανεωμένη έκδοση του Hyundai Santa Fe έχει σημαντικά αναβαθμισμένη εμφάνιση στο αμάξωμα αλλά και στην καμπίνα. Στο πλαίσιο της ανανέωσης αυτής, το μοντέλο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην ιστορία του και με plug in υβριδική έκδοση. Η ανανεωμένη έκδοση του Santa Fe θα κυκλοφορήσει σε κάποιες από τις ευρωπαϊκές αγορές τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, με τις πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων να είναι προγραμματισμένες να γίνουν πριν το τέλος του 2020.

Η Hyundai αναφέρεται στο μοντέλο ως facelift, αλλά το Santa Fe είναι τελείως νέο μοντέλο που βασίζεται σε μια εντελώς διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενο μοντέλο. Μοιράζεται τα ίδια βασικά στοιχεία με το Sonata μόνο για τις ΗΠΑ και την Κίνα, το οποίο χρησιμοποιεί τους νεότερους υβριδικούς κινητήρες και την τεχνολογία στο νέο εξελιγμένο πλαίσιο της Hyundai. Λόγω της νέας πλατφόρμας, το Santa Fe έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις. Είναι 15 χιλ. μακρύτερο, έχει 10 χιλ. περισσότερο πλάτος και 5 χιλ. επιπλέον του προηγούμενου, ύψος.

Οι διαστάσεις του έχουν διαμορφωθεί ως εξής: 4.785 χιλ. είναι το μήκος, 1.900 χιλ. το πλάτος και 1.685 χιλ. το ύψος. Η Hyundai αναφέρει ότι έτσι το νέο μοντέλο μπορεί και προσφέρει περισσότερο χώρο στην καμπίνα για τους επιβάτες, προσθέτοντας επιπλέον χώρο 34 χιλ. για τα πόδια των πίσω επιβατών. Τα νέα δεδομένα που έχουν να κάνουν με την πλατφόρμα, έχουν δώσει τη δυνατότητα στη Hyundai να προσφέρει μια νέα έκδοση με νέο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης, το οποίο θα το δούμε μέσα στους πρώτους μηνες του 2021. Αυτό θα περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 91 ίππων και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,9kWh. Η συνδυαστική ισχύς θα φτάνει τους 265 ίππους και τα 350 Nm ροπής.

Οι αγοραστές θα έχουν επίσης την επιλογή είτε ενός τετρακύλινδρου βενζινοκίνητου 1,6 λίτρων με απόδοση 230 ίππων ή ενός νέου τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων με απόδοση 202 ίππους και 440 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με το νέο οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα υβριδικά (48V) και plug-in υβριδικά μοντέλα θα διατίθενται στάνταρ με ζάντες ειδικής σχεδίασης για την καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά, διαμέτρου 19 ιντσών, αν και οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν προαιρετικά και τροχούς 20 ιντσών για το νέο μοντέλο.

Στο εσωτερικό, υπάρχει μια νέας σχεδίασης κεντρική κονσόλα, με νέο επιλογέα ταχυτήτων και μια σειρά από επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους. Η Hyundai διαθέτει επίσης ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας 10,25 ιντσών με υποστήριξη για τα Apple CarPlay και Android Auto. Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο και στο νέο θα είναι διαθέσιμη και η δυνατότητα προβολής πληροφοριών στο παρμπρίζ (Head Up Dispay).

Βελτιωμένη εμφανίζεται και η τεχνολογία ασφάλειας του Santa Fe, με την ημιαυτόνομη οδήγηση να βασίζεται στο σύστημα της Hyundai, Highway Drive Assist 1.5. με τη χρήση αυτής, το αυτοκίνητο μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του τιμονιού, του γκαζιού και των φρένων όταν βρίσκεται στον αυτοκινητόδρομο. Στον εξοπλισμό του μοντέλου θα υπάρχουν επίσης, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οι αισθητήρες τυφλών σημείων, καθώς και η αυτόνομη λειτουργία παρκαρίσματος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Ένα επικό Audi A4 Allroad

report

Η Mercedes-Benz κάνει ταινία τα ανδρείκελα των crash test (+vid)

report

Πωλείται η Aston Martin V8 Volante του Μπέκαμ

report

Τι θα λέγατε για ένα Ford Puma Raptor;

report

Ο Ερντογάν κάνει επίθεση στους Γερμανούς

report

Τελικά τα Audi quattro δεν κολυμπάνε! (video)

report