13.5 C
Athens
October 21, 2021
Image default
AUTO

Καθοδόν το καυτό Peugeot e-208 PSE;

Πληθαίνουν τα δημοσιεύματα που θέλουν την Peugeot να εξαγριώνει το αμιγώς ηλεκτρικό e-208, θέλοντας να αποδείξει πως η ηλεκτροκίνηση δεν υπονομεύει την οδηγική απόλαυση.

Με την Peugeot να έχει ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν και μεγάλα αποθέματα τεχνογνωσίας πάνω στην εξέλιξη σπορ κατασκευών, είναι λογικό να επιθυμεί να συνεχίσει τον μύθο της. Ακόμα και αν το μέλλον δεν περιλαμβάνει πιστόνια και βαλβίδες, αλλά ρότορες και βολτ.

Εμπνευσμένη, λοιπόν, από εμβληματικά μοντέλα της, όπως τα 208 GTi και 308 GTi, αλλά και επηρεασμένη από τις… σπορ βλέψεις της Alpine που είναι έτοιμη να εξαγριώσει το επερχόμενο Renault 5, η Peugeot φαίνεται πως ετοιμάζει τη δική της πρόταση. Πρόκειται για το «καυτό» e-208, το οποίο θα κοσμείται από το έμβλημα “PSE” (Peugeot Sport Engineered).

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το αθλητικό ηλεκτρικό hatchback θα κληρονομήσει την μπαταρία ιόντων λιθίου των 50 kWh από το υπάρχον «γήινο» μοντέλο. Η παρουσία των συγκεκριμένων συσσωρευτών δημιουργεί… σπαζοκεφαλιές στην Peugeot, φέρνοντάς την μπροστά σε ένα δίλημμα: Είτε να αυξήσει την ισχύ του μοτέρ από τα 136 PS στα 170, κάτι που θα βελτιώσει τις επιδόσεις αλλά θα μειώσει την αυτονομία, είτε να διατηρήσει την ιπποδύναμη απαράλλαχτη.

Το “απλό” Peugeot e-208

Το δεύτερο σενάριο δεν προβάλλει απίθανο, πολλώ δε μάλλον όταν κάτι αντίστοιχο αναμένεται να πράξει και η αδελφή μάρκα Opel με το «καυτό» Corsa-e. Υπενθυμίζουμε ότι το τελευταίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα (e-CMP), και μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα και μπαταρία.

Όπως είχε επισημάνει ο επικεφαλής της Opel, Stephen Norman, η σπορ εκδοχή του Corsa-e θα διατηρήσει τα υφιστάμενα μηχανικά μέρη (μοτέρ και μπαταρία), με την εξαγρίωσή του να επιτυγχάνεται μέσω διαφορετικών επεμβάσεων, όπως είναι η βελτίωση του συστήματος διεύθυνσης και της ανάρτησης. «Έχουμε παραπάνω από αρκετή ισχύ. Αλλά μπορούμε να ενισχύσουμε τη δύναμη με διαφορετικούς τρόπους», είχε δηλώσει πρόσφατα ο Norman.

Σε επίπεδο εμφάνισης, φημολογείται πως η αθλητική εκδοχή του e-208 θα βασίζεται στο υπάρχον 5άθυρο αμάξωμα, η αναθεωρημένη ανάρτηση θα το φέρνει πιο κοντά στο έδαφος και θα ενσωματώνει στιλιστικά στοιχεία που θα του προσδίδουν πιο εξαγριωμένο χαρακτήρα, συγκριτικά με τις εκδόσεις εξοπλισμού GT Line.

Αναμένεται, λοιπόν, να γίνει εκτενής χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων, αλλά και να ενσωματώνεται το νέο έμβλημα της Peugeot, με το οποίο θα συστηθούμε στο πολυαναμενόμενο, καινούριο 308.

Τέλος, το e-208 PSE αναμένεται να λανσαριστεί εντός του 2023, με το αδελφικό Corsa-e VXR να προηγείται (2022).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Συγκριτική δοκιμή: Mercedes GLA 250e vs Peugeot 3008 Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 2008 1.5 BlueHDI 130 PS EAT 8

Peugeot: Πρωταθλήτρια στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Το Ford Puma ST θα γίνει υβριδικό και πιο δυνατό

report

Μετέτρεψε τη Rolls-Royce σε station wagon, με ντουζ και κουζίνα

report

Η υπέρτατη κόντρα των ‘80s (+video)

report

Ιταλικό ταμπεραμέντο στην Auto e Moto d’ Epoca

report

ΦΕΚ-Δακτύλιος: Ποιοι κυκλοφορούν ελεύθερα, ποιοι θα λάβουν άδεια και ποιοι κόβονται

report

Φορτιστές της Tesla και… στην Αφρική!

report