10 C
Athens
December 2, 2020
Image default
AUTO

Διαλειτουργικότητα στα διόδια όχι όμως και στις… εκπτώσεις!

Από τις 4 Νοεμβρίου οι πομποί που έχουν στην κατοχή τους οι χρήστες θα λειτουργούν σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους όχι όμως και οι μειωμένες χρεώσεις.

Η διαλειτουργικότητα στα διόδια όλης της χώρας θα αποτελέσει γεγονός από τις 4 Νοεμβρίου με αποτέλεσμα όσοι οδηγοί κινούνται με τα οχήματά τους σε διάφορους αυτοκινητοτοδρόμους θα μπορούν να το κάνουν χρησιμοποιώντας μόνο τον έναν πομπό από όποια εταιρεία επιθυμούν.

Ωστόσο όσοι κινούνται καθημερινά στους αυτοκινητοδρόμους και είχαν διαφορετικούς πομπούς γνώριζαν ότι οι τιμές διέλευσης ήταν χαμηλότερες από εκείνες που πληρώνουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων χωρίς πομπούς.

Από τις 4 Νοεμβρίου λοιπόν όσοι ιδιοκτήτες οχημάτων περνούν από τα ηλεκτρονικά διόδια κάνοντας χρήση πομποδέκτη άλλης εταιρείας η χρέωση δεν θα είναι με έκπτωση αλλά ίδια με εκείνη που χρεώνονται και οι ιδιοκτήτες οχημάτων που περνούν από ταμείο με εισπράκτορα.

Δηλαδή η διαλειτουργικότητα λειτουργεί στα διόδια όλων των αυτοκινητοδρόμων αλλά όχι και στις εκπτώσεις!

Για να αποκομίσει κανείς το όφελος μέσω εκπτώσεων που πραγματοποιούν οι εταιρείες παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων θα πρέπει οι ιδιοκτήτες οχημάτων να χρησιμοποιούν τον εκάστοτε πομπό της κάθε εταιρείας στον αυτοκινητόδρομο που κινούνται και όχι κάποια άλλης.

Δηλαδή όσοι οδηγοί θέλουν να κινούνται πληρώνοντας χαμηλότερα διόδια θα πρέπει να εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τους διαφορετικούς πομποδέκτες και βέβαια να έχουν βάλει χρήματα σε αυτούς ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν!

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ήδη ανακοινώσει ότι οι εκπτώσεις θα ισχύσουν σε δεύτερη φάση, χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί χρονικά, και μάλιστα ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι: «Ο οδηγός θα μπορεί να εκμεταλλεύεται όλα τα εκπτωτικά πακέτα που δίνουν οι διάφοροι παραχωρησιούχοι και επίσης θα μπορεί να «γεμίζει» τον πομποδέκτη του στα σημεία εξυπηρέτησης όλων των παρόχων.»

Χάος με τα τρέιλερ ή την μεταφορά ποδηλάτων

Ένα τεράστιο θέμα που έχει προκύψει με τη διαλειτουργικότητα στα διόδια έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι εταιρείες παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων έχουν διαφορετικές χρεώσεις για τα αυτοκίνητα που ρυμουλκούν ένα τρέιλερ με σκάφος ή φέρουν σχάρες με ποδήλατα και υπάρχει κίνδυνος η διέλευσή τους από κάποιο διόδιο με πομποδέκτη να τους εξαφανίσει πολλά χρήματα.

Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός ότι τα ηλεκτρονικά μάτια στα διόδια με πομπούς μπορεί να αναγνωρίσουν ότι οι παραπάνω άξονες (αυτοκίνητο και τρέιλερ) είναι φορτηγό με αποτέλεσμα η χρέωση να είναι φορτηγού αντί για αυτοκινήτου!

Επίσης ακριβώς το ίδιο μπορεί να συμβεί με τις σχάρες οροφής που μεταφέρουν ποδήλατα καθώς επίσης τα ραντάρ στα ηλεκτρονικά διόδια μπορεί να «διαβάσουν» λάθος το είδος οχήματος λόγω αυξημένου ύψους και να χρεώσουν υπερβολικά κάποιον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου.

Όποιος λοιπόν ρυμουλκεί τρέιλερ με σκάφος ή άλλο αντικείμενο ή φέρει στην οροφή ειδική σχάρα και μεταφέρει ποδήλατα καλό θα είναι να επιλέξει κάποιο διόδιο με εισπράκτορα για να περάσει και να μην χρησιμοποιήσει κάποιο ηλεκτρονικό διόδια καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να χρεωθεί για… φορτηγό!

Διαβάστε επίσης:

Τέλος οι κομπίνες στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα!

Επιβεβαίωση Newsauto! Διόδια ανάλογα με το ύψος

Αποκλειστικό: Από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο – Ποιά αυτοκίνητα αφορά;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Skoda: Αποκάλυψε τον φουτουριστικό ήχο του Enyaq iV

report

Όσα αλλάζουν στο ανανεωμένο Hyundai Kona (video)

report

SOS! Ανάρπαστα γίνονται τα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα

report

Το πιο «σκοτεινό» Audi RS Q8 το προσφέρει η Mansory

report

Ποιος Δήμος μοίρασε χιλιάδες πρόστιμα εν μέσω Πανδημίας

report

Η Alpina ετοίμαζε i8 με 468 PS αλλά δεν προχώρησε

report