21.3 C
Athens
September 16, 2019
Image default
AUTO

Έτσι θέλει να μειώσει το κόστος ο νέος CEO της Daimler

Ο Ola Kallenius θα επιδιώξει περαιτέρω συνεργασίες με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προμηθευτές αλλά και εταιρείες τεχνολογίας.

Η Daimler θα μειώσει σημαντικά το κόστος ανάπτυξης των νέων αυτοκινήτων της Mercedes-Benz μέχρι το 2025 και θα εντείνει τις συμμαχίες με τους αντιπάλους ως τρόπο βελτίωσης των περιθωρίων κέρδους, δήλωσε ο Ola Kallenius, ο οποίος αναλαμβάνει τα ηνία της Daimler στις 22 Μαΐου.

«Η διάρθρωση του κόστους του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη από εκείνη του αυτοκινήτου με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Εργαζόμαστε σκληρά για να το μειώσουμε. Πρέπει να εργαστούμε για το κόστος των αρχιτεκτονικών οχημάτων. Από εκεί που βρισκόμαστε τώρα, πρέπει να κάνουμε ένα σημαντικό βήμα μέχρι το 2025 όσον αφορά το κόστος», δήλωσε ο Kallenius.

Ο Kallenius, 49 ετών, αναμένεται να αντικαταστήσει τον Dieter Zetsche μετά την ετήσια γενική συνέλευση της εταιρείας στις 22 Μαΐου.

Ο νέος CEO του γερμανικού ομίλου ανέφερε επίσης ότι θα εξακολουθήσει να βασίζεται σε συμμαχίες για να μειώσει το κόστος ανάπτυξης και προμήθειας της Mercedes.

«Οι συνεργασίες θα αυξηθούν, οι συμμαχίες θα είναι όχι μόνο με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων και προμηθευτές αλλά και με εταιρείες τεχνολογίας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Daimler έχει συνάψει συμμαχίες με τις Renault, Nissan και BMW ώστε να μοιραστεί τα έξοδα ανάπτυξης και προμήθειας φορτηγών, λεωφορείων και επιβατικών αυτοκινήτων.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία βασίζεται επίσης στις αυξανόμενες οικονομίες κλίμακας για τις ηλεκτρικές μπαταρίες αυτοκινήτων ως τρόπο για να μειώσει το κόστος. Επίσης, εργάζεται για να μειώσει τη χρήση δαπανηρών πρώτων υλών στις μπαταρίες αυτοκινήτων επιδιώκοντας να μειώσει τη χρήση κοβαλτίου.

Ο Kallenius ανέφερε ότι μπορεί να μειωθεί το κόστος παραγωγής των μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλάζοντας το μίγμα κοβαλτίου, νικελίου και μαγγανίου.

Κάθε μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρησιμοποιεί μεταξύ 8-12 χιλιόγραμμων κοβαλτίου το οποίο σε ποσοστό 50% προέρχεται από τα ορυχεία της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό.

Ο Kallenius είπε ότι ο Daimler είχε μετακινηθεί από τη χρήση ίσων ποσοτήτων νικελίου, κοβαλτίου και μαγγανίου στις ηλεκτρικές μπαταρίες αυτοκινήτου του.

Η Daimler θέλει τουλάχιστον το ήμισυ των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα έως το 2030.

Όσον αφορά στους υποψήφιους επενδυτές της Daimler, μεταξύ των οποίων και η κινεζική BAIC, ο Kallenius ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Καλωσορίζουμε τους επενδυτές που βλέπουν το μέλλον της κινητικότητας στη Daimler και επενδύουν μακροπρόθεσμα».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Ξέφυγε η κατάσταση με τις πινακίδες «ΔΟΚ»

report

Gemballa: Θα κατασκευάσει δικό της supercar με 800+ ίππους!

report

Χιλιάδες KIA και Hyundai καταστράφηκαν (+video)

report

Mazda: Ώθηση στην δημιουργικότητα της μηχανικής με εργαλεία της Siemens

report

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500, πρώτες φωτογραφίες

report

Οι εκπομπές CO2 αλλά και ήχου καταργούν τον V12 της Ferrari

report